måndag 3 november 2008

Enkäten om öppet SM klar.

Jag kan ju inte påstå att vår enkät om vad våra besökare tycker om öppet SM i pimpel håller vetenskaplig nivå, men här är ändå resultatet. Endast 15 personer har tyckt till! Av dessa tycker nästan hälften att det är bra med öppet SM. Så här tycker "folket":

Mycket bra – 46%
Mindre bra – 13%
Oacceptabelt – 26%
Lägg ner SM – 13%

Hoppas nästa undersökning ger bättre deltagande, så att resultatet återspeglar bättre vad folk i allmänhet tycker i vissa frågor. En fråga, som jag dock skulle vilja ha svar på omgående är: När har vi den första bärkraftiga isen i Östergötland?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ang undersökningen tror jag dem flesta ändå är positiva ang öppet sm,tror inte de hade blivit mkt deltagande från södra delarna av landet annars..

hoppas på is i ert område så era trevliga kan gå av stapeln i år..
ett östgöta med hövern o åsunden hade vart kul!!
hur gick km??

Borg sa...

Jag tror att detta blir mitt tredje öppna SM. Är tävlingsvattnet tillräckligt bra (=stort och inte för djupt ute i sjön) har jag inget emot det. Det är väl värre för arrangören. Det kommer säkert att bli öppna SM i framtiden också, kanske permanent! Sporten är snart död i södra delarna av landet, det finns ingen återväxt bl a för att vi inte har isar.

Beträffande KM i spinn,blev det tyvärr inställt kvällen innan. Det var bara fem tappra som anmälde sig.

Anonym sa...

hej!! kan nog instämma till fullo,, men vi får hoppas på bra isar i några år nu så återväxten kan fortgå.. vad tror¨ni om öppna östgöa,om is finnes blir de tävlingar av o vilka vatten??

anderspirken!!

Anonym sa...

Vad bra med Öppet SM...
GO Go...